معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز از همکاری این اداره و شهرک صنعتی سپهر نظرآباد در ترویج فرهنگ کتابخوانی در واحدهای صنعتی و تولیدی، خبر داد. 

به گزارش ایلنا، کاظم قاسمی گفت: نشست همکاری و هماهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی با شهرک صنعتی سپهر نظرآباد با محوریت کتابخوانی و کتابخانه های عمومی برگزار شد.
  وی ادامه داد: به منظور استفاده از پتانسیل کارخانه ها و شرکت های شهرک صنعتی سپهر در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی رایزنی های مفیدی انجام شد و تعاملات مناسبی بین اداره کل کتابخانه های استان و این شهرک صنعتی برقرار خواهد شد.
  معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های اداره کل استان ضمن اشاره به اهمیت حضور و تاثیرگذاری بخش صنعت در عرصه فرهنگ، تصریح کرد: حضور خیرین در عرصه های فرهنگی یکی از مسائلی است که بیش از پیش باید ترویج شود.
  قاسمی در ادامه افزود: با توجه انتشار فراخوان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از ظرفیت های روابط عمومی شهرک صنعتی جهت تبلیغ و اطلاع رسانی این جشنواره استفاده خواهد شد. وی گفت: در این نشست ایده های مانند چاپ و درج جملات با موضوع کتاب و کتابخوانی بر محصولات تولیدی این شهرک صنعتی متناسب با کالای تولیدی، مطرح شد که مورد استقبال مدیریت شهرک قرار گرفت.   احمد غلامی، مدیرعامل شهرک صنعتی سپهر در پایان نشست ضمن استقبلال از فعالیت در عرصه فرهنگ و کتابخوانی، برای مشارکت در برنامه های فرهنگی و ترویج کتابخوانی در بین پرسنل شرکتهای تولیدی و عموم مردم اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.