مهرزاد حمیدی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج، افزود: زمانی که دانش آموزان شاد، آزاد و فارغ از تمامی دغدغه ها باشند در این شرایط تربیت آنها و آموزش اخلاق به تبع سایر مواقع بسیار راحت و آسان تر خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه جسم و روح سالم دانش آموزان باید در عرصه تربیت بدنی تقویت می شود، اظهار داشت: استقبال دانش‌آموزان از فعالیت‌های فوق ‌برنامه‌ای ورزشی، المپیادهای درون‌مدرسه‌ای‌، نرمش صبحگاهی و حیاط پویا نسبت به سال های قبل رشد یافته است.
وی بیان داشت : با توجه به حساسیت حوزه تربیت بدنی، این حوزه می تواند روح و جسم دانش آموزان را از نظر سلامتی تضمین کند.
وی تصریح کرد: طبق ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش هر روز باید سالن های ورزشی ساعتی در اختیار نوجوانان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با مقامات ورزش دانش آموزی کشور قرار است از امسال رقابت های ورزشی دانش آموزان به صورت جشنواره برگزار شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان در عرصه عمل را یکی از وظایف مهم این وزارتخانه دانست و خاطرنشان شد: باید تلاش کنیم تا دانش آموزان با خویشتن داری در زمان برد و شکست، اعتماد به نفس، احترام به قوانین و رفاقت در کنار رقابت آشنایی لازم را پیدا کنند.
حمیدی ادامه داد: رویکرد معاونت تربیت بدنی و سلامت در وزارت آموزش و پرورش را پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانمندسازی دانش آموزان و معلمان تشکیل می دهد.
وی تاکید کرد: مشارکت دانش آموزان در فعالیت های فوق برنامه تربیت بدنی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.