به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ آیت‌الله سیدحسن عامل در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در جمع پایوران و سربازان سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل اظهار داشت: امروز سپاه تبدیل به یک قدرت شده و یک مجموعه استثنایی از نظر تکنولوژی، فناوری، سیاسی و اقتصادی در دنیا پیشرو است و همین امر سبب هراس آمریکا از سبزپوشان معظم است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش نیروهای سپاه در برقراری امنیت و آرامش در کشور بیان کرد: امنیت کنونی مرزهای کشور چه خاکی، دریایی و هوایی مرهون تلاش‌های شبانه روزی سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به بعضی حرف‌ها که می‌گویند سپاه بخش خصوصی را تعطیل کرده است، تصریح کرد: اگر سپاه در کشور و در خلیج فارس فعالیت اقتصادی نداشت دولت فلج اقتصادی می‌شد و به جرات می‌توان گفت مجموعه‌های اقتصادی سپاه در کشور پشتیبان قوی برای دولت است و همه این فعالیت‌ها از وظایف ذاتی سپاه است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم به هفته عقیدتی سپاه افزود: انتخاب هفته عقیدتی سیاسی برای سپاه و بسیج همراه با هفته معلم یک نام مبارک و نیک است.

عاملی با بیان اینکه تربیت برای آن است که انسان سالم زندگی کند، گفت: بشریت بدون تربیت پیشرفت نخواهد داشت و بایستی در تعلیم و تربیت ما ابدیت خود را پاس داریم و فراموش نکنیم.

امام جمعه اردبیل گفت: باید مراقب جوانان کشور باشیم و کاری کنیم آنها از یادگیری علم محروم نباشند و جوانان کشور را توانمند سازیم چرا که جوانی که همیشه سرش در فضای مجازی، کوچه و خیابان باشد در کمین‌گاه شیطان در خطر خواهد بود و سبب می‌شود عقلانیت کند رشد کند چرا که عقلانیت همراه با علم به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه عالم هستی بر روی تعلیم و تربیت گسترش یافته است، اظهار کرد: تربیت به طور عموم برای همه انسان‌ها واجب است و هرکس اثر والایی در جامعه داشته است و دارد به واسطه تربیت بوده و سرنوشت انسان بستگی به تربیت دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 914519
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.