به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود قاسمی روز دوشنبه درنشست توجیهی چگونگی و کیفیت برپایی این نمایشگاه، حضور فعال بخش خصوصی در این عرصه را گامی در جهت توسعه روابط تجاری و گسترش صادرات کشور عنوان کرد.
وی گفت: بسیاری از محصولات تولیدی ایران از جمله تولیدات واحدهای نمونه و برتر استان البرز از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و معرفی محصولات ایران در این نمایشگاه رونق صادرات را درپی خواهد داشت.
قاسمی با اشاره به ویژگی خاص حضورمان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در روسیه،افزود: معرفی تولیدات ما در این نمایشگاه تنها در بازار یابی در روسیه خلاصه نمی شود بلکه از این راه می توانیم درتمام جمهوری های مستقل اتحاد جماهیر شوروی سابق معرف کالای ایرانی باشیم و در بازار این کشورها به صورت فعال ظاهر شویم.
وی خاطرنشان کرد: استان ما در تولید بسیاری از کالاها از جمله در زمینه های تخصصی نظیر نساجی، مواد غذایی و دارویی از توانایی های شایان توجهی برخوردار است و میتوانیم در صادرات محصولات با کیفیت و قابل رقابت حرف برای گفتن داشته باشیم .
دبیرکل اتاق بازرگانی البرز تصریح کرد: تولید کنندگان باید کیفیت کالا ، قیمت و خدمات پس از فروش را مورد توجه خاص قرار دهند تا بستر برای حضور پررنگ و قابل رقابت محصولات داخلی در بازارهای بین المللی مهیا شود.
دراین نشست ' امین علیف ' نماینده تام الاختیار تجار جمهوری داغستان و دکتر احد قضایی نماینده سابق ایران در اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع (cis) و جمعی از فعالان اقتصادی استان حضور داشتند.
براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران درتاریخ 30 شهریور ماه بندر مخاچکالا داغستان برگزار شود.
گفتنی است در پایان اعضای این نشست از نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی استان البرز در محل اتاق بازرگانی البرز دیدن کردند.
7411/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.