رئیس اتاق اصناف استان البرز ضمن اشاره بر  اتحاد و انسجام همه اصناف به تعهد اصناف در حمایت مردم، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حمید کریمی در جمع خبرنگاران، گفت: اتاق اصناف به‌عنوان نهادی مردمی از طرف مردم، انتخاب شدند لذا هدف ما هم خدمت به مردم خواهد بود.

کریمی با اشاره به احقاق حقوق مردم تصریح کرد: لازم است در مباحثی چون مالیات و تعامل شهرداری و اصناف قدم برداریم.

وی افزود: همان‌طور که رئیس اتاق اصناف ایران نیز درصدد رفع مشکلات و کمبودهای اصناف در چارجوب قانون است؛ این مسیری است که باید در آن پیش برویم.

کریمی‌ درباره تاثیر فعالیت‌های رئیس اتاق اصناف ایران گفت: ما دورادور و البته در جلسه‌های اتاق از فعالیت‌‌های اتاق اصناف باخبر و آگاهیم و قدردان این تلاش‌‌ها هستیم. توقع داریم هیات‌رئیسه اتحاد و انسجام داشته باشد چون آنها الگوی ما و بزرگان اتاق اصناف هستند و نتیجه اتفاق‌ها در استان‌‌‎ها و شهرستان‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی با اشاره به نقش هیات‌رئیسه اظهار کرد: تلاش اعضای هیات‌رئیسه قابل تقدیر  است و ما دوست داریم انسجام و اتحاد بین خود را حفظ کنند. معتقدم با وجود اختلاف در فعالیت گروهی که ممکن است همیشه وجود داشته باشد، این مسایل درون گروهی است و باید بین خودمان حل و فصل شود.

کریمی‌ در پایان به مردمی بودن اصناف اشاره کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که هیات‌رئیسه اصناف با وجود اینکه به‌عنوان یک فروشنده‌ فعالیت می‌کنیم اما در چندین جای دیگر، مصرف‌کننده هستیم. بنابراین ما هم بخشی از مردم بوده و در موقعیت کنونی باید دست در دست هم مشکل‌ها را حل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.