معاون امور فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: سال ۹۷، چهارصد بانوی مددجوی تحت حمایت کمیته‌امداد البرز به زیارت امام رضا مشرف شدند.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی با اشاره به مشارکت خیّران در تأمین بخشی از هزینه‌های اعزام مددجویان به سفر زیارتی مشهد مقدس گفت: در مجموع رقمی در حدود ۱۲۰ میلیون تومان بابت هزینه اسکان و ایاب و ذهاب مددجویان شرکت‌کننده در این اردوی زیارتی هزینه شده است که پنجاه درصد آن از سوی نیکوکاران البرزی تأمین‌ شده است.

وی بابیان اینکه تقویت روحیه معنوی مددجویان و ارتباط بیشتر با اهل‌بیت عصمت و طهارت هدف مهم اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است، افزود: اولین کاروان اعزامی مددجویان البرزی به مشهد مقدس در سال ۹۷ در قالب چهارصد بانوی مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز برای زیارت امام رضا علیه‌السلام، عازم مشهد شدند.

رجبی با تأکید بر اینکه توانمندسازی فرهنگی در کمیته امداد همواره به همراه توانمندسازی اقتصادی مورد توجه است، گفت: در سال ۹۶ بیش از سه هزار و ۳۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک خیران به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه کمک‌های خیران برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی در قالب طرح "شوق زیارت" انجام می‌شود، افزود: طی سال گذشته ۵۷۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز نیز در قالب ۱۴ کاروان زیارتی با حمایت کمیته امداد و خیران به شهرهای زیارتی کربلا، نجف، کاظمین و سامرا در کشور عراق سفر کردند.

رجبی یادآور شد: هم‌اکنون در استان البرز حدود ۱۸ هزار خانوار مددجو تحت حمایت کمیته امداد هستند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی این نهاد استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.