اعضای شورای اسلامی شهر کرج ضمن ارسال پیامی به مناسبت آغاز هفته کارگر، این مناسبت را به جامعه کار و تلاش، تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر کرج به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر، پیامی ارسال کردند. متن این پیام بدین شرح است:

خداوند سبحان را شاکریم، بار دیگر توفیق یافتیم مقام شامخ کارگر را ارج نهاده و هفته کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه های کار و تولید تبریک و تهنیت عرض نماییم. تبریک به کارگران عزیز، خدوم و با بصیرت میهن اسلامی که با عرق جبین و باظهور و بروز ویژگیهای بدیع انسانی، نقش موثری در امر تولید و اقتصاد کشور بر عهده دارند و مشاهده می شود هر جا کار و تلاش هست، شکوفایی و پیشرفت نیز وجود دارد و از این نظر بر همه نهادها و مسئولان و مدیران دستگاههای ذیربط، فرض است که در فراهم آوردن اسباب اکرام کارگران خدوم، تمامی مساعی و درایت و تدبیر خود را به کار گیرند.

تجربه کشورهای موفق در عرصه اقتصاد نشان از این دارد که آنها برنامه های خود را با اصلاح فرهنگ کار شروع کرده اند. تحول در امور فرهنگی و اقتصادی در شرایط کنونی کشور با تقویت فرهنگ کار و اندیشه و خلاقیت کارگران سریع تر ایجاد می شود و مشارکت بیشتر مردم و به خصوص جامعه کارگری در امر سازندگی کشور و تلاش مجدانه مسئولان در فراهم آوردن زمینه کار و تولید مبانی تعالی کشور در عرصه اقتصاد و فرهنگ را مستحکم خواهد ساخت و توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی با همت والای همه دست اندرکاران حوزه فرهنگ و اقتصاد و کارگران و اندیشمندان محقق می گردد.

تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به فرهنگ و مشارکت مردم در قالب گروه ها و سازمان های مردم نهاد، ضمن رعایت چهارچوب های بومی و مذهبی در فرهنگ سازی فعالیتهای تولیدی یکی از راهبردهای موثری است که جامعه را در برابر بسیاری از مشکلات اجتماعی و ناهنجاری های موجود مصون نگه می دارد. هفته کارگر فرصت مناسبی است تا دولت و ملت بیشتر و بهتر به اهمیت جایگاه و نقش کارگران به عنوان بازوان توانمند تولید و توسعه توجه نمایند و از این قشر شریف و زحمتکش که در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی همواره با دل و جان در توسعه و پیشرفت روز افزون جامعه و گردش چرخ های اقتصادی کشور پیشگام بوده اند با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی های بدخواهان همیشه در سنگر اول دفاع از عزت، اقتدار ملی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده و هوشیار بوده و هستند، قدردانی و تجلیل شایسته به عمل آید.

جای بسی مباهات است که کارگران عزیز و ارزشمند استان البرز و کلانشهر کرج با تیزبینی و دوراندیشی و فرصت شناسی و با حساسیت ویژه نسبت به ترفندها و توطئه های اجنبی لحظه ای برای اعتلای نظام اقتصادی و تقویت غرور ملی و سربلندی ایران اسلامی از پای ننشسته اند و تلاش نموده اند تا سرنوشتی در شان تاریخی، ملی و دینی این مردم شریف رقم زده شود. بنابراین دست پرمهر تک تک عزیزان کارگر را به نشانه اکرام کار و تلاش بگرمی می فشاریم و سلامتی، عزت و سربلندی بیش از پیش آنها را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

اعضای شورای اسلامی شهر کرج

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.