به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر محمدعلی نجفی در نشست تخصصی ایثارگران که صبح چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ با بیان اینکه هدف از چنین جلسه ای اتخاذ تدابیر لازم در جهت تسریع در بهبود امور مربوط به ایثارگران است افزود: تصمیماتی که در این نشست گرفته می شود یک بخشنامه اداری و لازم الاجرا است.
وی ادامه داد: مردم از مسئولان و کارمندان در رده های مختلف انتظار ویژه ای دارند و کمترین کوتاهی را بزرگترین ضعف می دانند بنابراین خدمتگزاران مردم در بخش های مختلف باید اهتمام ویژه ای در پاسخگویی به مردم داشته باشند.
نجفی گفت: بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور مردم هستند و ما بعنوان خدمتگزاران آنها باید از ایجاد زمینه هر گونه نارضایتی و کاستی در حوزه خود پیشگیری کنیم.
وی مسئولان را مامور رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دانست و افزود: هیچ مدیری و مسئولی نمی تواند در برابر مسائل و رخدادهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مردم بی تفاوت باشد.
استاندار البرز به لزوم راه اندازی میز خدمت در دستگاه ها که از تاکیدات دولت است اشاره کرد و گفت: میز خدمت اندیشه یک ستاد است که خدمات مختلف یک سازمان و یا اداره در آن متجلی شده و از این طریق، امور با سرعت بیشتری پیش می رود.
وی افزود: ایثارگران جامعه ای هستند که با تمام وجود در جهت حفظ و حراست از کیان کشور و ارزش های نظام حاضر شدند و اکنون نیز برای دوام و اقتدار جمهوری اسلامی با قدرت ایستاده اند.
نجفی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و نشستن پای صحبت های آنها را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: بیشترین انتظار از سوی آنها تکریم و توجه است بنابراین مسئولان باید این امر را به جد رعایت کنند.
استاندار البرز افزود: گاهی نارضایتی مردم بدلیل ضعف در ارائه خدمات مناسب و پاسخگویی برخی بخش ها است و نمی توان تمام مشکلات را ناشی از دغدغه های اقتصادی دانست، بنابراین باید ضمن تکریم ارباب رجوع در جهت ارائه خدمات مطلوب اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 908013
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.