به گزارش ایرنا، ابوالفضل فلاح روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی اقتصاد و دارایی با اتاق اصناف البرز، با بیان اینکه این امر برگرفته از تعامل بخش خدمات با اتاق اصناف است، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان البرز به دلیل مجاورت با پایتخت و وضعیت آماری جمعیت استان های تهران ، البرز و استانهای مجاور، توجه ویژه به بخش خدمات می تواند نقش موثری در بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال ایفا کند.
وی اضافه کرد: هدف شورای مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی صرفا پاسخگویی نیست، بلکه هدف ما شفاف سازی ، تبیین مسائل و انعکاس مشکلات درحوزه فعالیت تشکل های بخش خصوصی به وزیر امور اقتصادی و دارایی با هدف بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال است.
فلاح با اشاره به اجرای طرح جامع مالیاتی گفت : طرح جامع مالیاتی بزرگترین طرح اقتصادی کشور است و هدف از اجرای این طرح افزایش رضایتمندی مردم ، کاهش فاصله طبقاتی، به حداقل رساندن فرارمالیاتی و ایجاد عدالت مالیاتی می باشد.
رئیس اتاق اصناف البرز نیز گفت: اتاق اصناف استان در بحث اشتغالزایی، کارآفرینی و ا قتصادی آمادگی خود را جهت کمک و یاری به مدیران اقتصادی البرز اعلام می کند.
حمید کریمی ارائه مشوق ها و تخفیف های مالیاتی به فروشگاه هایی که نسبت به عرضه و فروش کالاهای ایرانی اقدام می نمایند را از جمله راهکارهایی در جهت حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.