نماینده مردم کرج اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها تأثیرپذیری زیادی میان مردم و مسئولان دارند لذا پروژه‌های حیاتی استان و کشور را به مطالبه عمومی تبدیل کنند که آن پروژه به ثمر و نتیجه برسد.

به گزارش ایلنا، عزیز اکبریان در نشست هم اندیشی و دیدار با هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان البرز اظهار کرد: به‌طور حتم نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه نقشی بسیار ارزنده و بی‌بدیل است و جایگاه آنها در توسعه و تعالی کشور بسیار مهم و حساس است.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها  با روشنگری منطقی می‌توانند مسوولان را به تکاپو وادار کنند، گفت: ماهیت رسانه­‌ها به‌گونه­‌ای است که چنانچه بخواهیم در یک حوزه، برنامه­ ریزی برای بهبود داشته باشیم می‌توانیم از نقش موثر آن برای یک چاره جویی جمعی استفاده نماییم.

وی به مزیت‌های استان البرز برای توسعه اشاره و خواستار فعالیت موثر رسانه‌ها در زمینه فعلیت بخشیدن به پتانسیل‌ها و استعدادهای استان شد و تصریح کرد: اگر مطبوعات و رسانه‌ها پروژه های حیاتی استان و کشور را به مطالبه عمومی تبدیل کنند، آن پروژه به ثمر و نتیجه می‌رسد. 

اکبریان افزود: تلاش می‌کنیم استان را به سمت توسعه همه جانبه هدایت کنیم.

 

لازم به ذکر است در این جلسه، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود در خصوص رسانه های استان البرز پرداختند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.