به گزارش ایرنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس در حاشیه این مراسم، گفت: این اداره با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان فردیس اقدام به برگزاری دوره های آموزشی اشنا با محیط زیست و زمین پاک توسط کارشناسان در مدرسه شهید پناهی ها کرد.
مرتضی شکوری پور افزود: بهترین راه سالم نگهداشتن زمین، آموزش از دوران خردسالی به کودکان و فرهنگ سازی از دوران طفولیت است.
وی اظهار داشت: انتقال دانش ها توسط دانش آموزان به خانواده ها و اینکه دانش آموزان خودشان باید مجری برنامه هایی باشند از دیگر اهداف این برنامه است.
وی افزود: امیداوریم با توجه به گسترش روز افزون خسارت های جبران ناپذیری که به محیط زیست توسط افراد وارد می شود برگزاری این قبیل مراسمات و دانش افزایی دانش آموزان دیگر شاهد این خسارت ها نباشیم.
شکوری پور گفت: این برنامه با هدف فرهنگسازی، تاکید برنقش مردم در حفاظت و حراست از محیط زیست وبهره مند شدن همگان از محیطی سالم و به دور از آلودگی برگزار شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: در راستای شعار نه به کیسه های پلاستیکی با اهدا کیسه های پارچه ای با حضور کارشناسان، محیط یاران و دوست‌داران طبیعت در روز سوم اردیبهشت ماه در بازار روز شهرستان فردیس برگزار می شود.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.