معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در آیین افتتاحیه بیستمین جشنواره لاله ها در بخش آسارا به استفاده از پتانسیل خوب کرج و استان در حوزه گردشگری، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیروس شفقى امروز همراه با استاندار البرز و تعدادی از مدیران و مسئولان البرز و شهرستان کرح، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره لاله هاى آسارا، گفت: برای توسعه گردشگرى در سطح استان البرز و به ویژه شهرستان کرج با توجه به ظرفیت های خوب و بالای این منطقه، ضرورت دارد مدیران و مسئولان توجه ویژه ای به این حوزه، داشته باشند.

وی با تاکید به برگزاری جشنواره هایی که به معرفی جاذبه های استان و جذب گردشگر، کمک می کند، ادامه داد: جشنواره لاله ها نمونه خوبی محسوب می شود که برگزاری آن می تواند به عنوان ایجاد فرصت مناسب در جذب گردشگر، استفاده شود.

شفقی با اشاره به وجود شهروندان با قومیت های متعدد در استان البرز خصوصا شهر کرج، اظهار داشت:  درصدد برگزاری جشنواره ای با حضور اقوام مختلف هستیم در همین راستا برای معرفی شهر کرج به عنوان ایران کوچک از شهروندان برای معرفی آداب و رسوم مخصوص هر قوم، استفاده می کنیم. 

 

در حاشیه این مراسم ، فرماندار ویژه شهرستان کرج، ضمن گفت و گو با غرفه داران و بازدیدکنندگان جشنواره لاله ها، شنونده مشکلات و درخواست آنان بود و پیگیرى مشکلات مطرح شده را به مسئولان مربوطه ارسال و اعلام نتیجه را خواستار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.