دکتر مهرداد بابایی عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : بارش غیر منتظره برف در استان البرز که از نخستین ساعات بامداد امروز دوشنبه 27 فروردین آغاز و تا بعد از ظهر امروز ادامه داشت، باعث بروز چندین حادثه تصادف در محورهای مواصلاتی استان از جمله 3 تصادف در اتوبان کرج قزوین، یک مورد در جاده چالوس و یک مورد هم در جاده قدیم هشتگرد شد.
وی ادامه داد: در امر امدادرسانی و انتقال مصدومان حوادث فوق، 10 دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به 18 مصدوم خدمات درمانی ارائه شده که 13 تن به مراکز درمانی منتقل و پنج نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
بابایی گفت: در تصادف خط شمالی اتوبان کرج - قزوین و در محدوده پل کردان شهرستان ساوجبلاغ که ساعت 12:07 امروز بین 3 دستگاه خودرو شامل پرادو ، وانت نیسان و پژو 405 رخ داد یک مرد 60 ساله بر اثر شدت حادثه جان خود را از دست داد.
شب گذشته نیز براثر تصادف زنجیره ای بین 3 دستگاه اتوبوس، یک دستگاه تریلر و یک دستگاه پراید در آزاد راه کرج - قزوین یک نفر کشته و 14 نفر روانه بیمارستان شدند.
استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که این جاده ها در زمان بارش باران و برف پرحادثه می شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.