سرپرست شهرداری کرج گفت: حقوق کارگران این دستگاه زودتر از حقوق کارمندان و مدیران پرداخت خواهد شد. 

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی‌نژاد گفت: حقوق کارگران مجموعه مدیریت شهری طبق روال سال گذشته زودتر از کارمندان و مدیران پرداخت می‌شود و در این مسیر تمامی مدیران باید همراه ما باشند.

وی پرداخت به موقع حقوق کارگران را از اولویت‌های شهرداری کرج برشمرد و افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری رفع دغدغه‌های معیشتی کارکنان است. 

سرپرست شهرداری کرج یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری در پی برقراری عدالت میانِ تمامی نیروها، اعم از رسمی و شرکتی است که امیدواریم در این مسیرِ دشوار موفق باشیم. 

این مسئول با اشاره به این‌که به تعویق نیافتادن پرداختی‌ها می‌تواند کمک زیادی به بهره‌وری و تحقق اهداف شهرداری کرج داشته باشد، گفت: تمام نیروها از نگاه مجموعه مدیران شهرداری از جایگاهِ یکسانی برخوردارند و چنین دیدگاهی باید در همه مناطق، سازمان‌ها و ادارات برقرار باشد. 

احمدی‌نژاد گفت: وقتی تبعیض نباشد روحیه‌یِ تعامل و همکاری افزایش می‌یابد که محصول این افزایشِ انگیزه، ارایه خدمات مطلوب به همشهریان و مراجعه‌کنندگان خواهد بود. 

وی تاکید کرد: باید برای موفقیت مجموعه مدیریت شهری دوشادوش یکدیگر حرکت کنیم چراکه موفقیت و ایجادِ رضایت‌مندی جز با همدلی و همراهی میسر نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.