رئیس‌شورای اسلامی شهر کرج، گفت: سرپرست شهرداری کرج با دیدگاه جوانگرایی انتخاب شد و انتظار می‌رود این روند در انتخاب معاونین و همکاران شهرداری، دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نبیونی، امروز در آیین معارفه سرپرست شهرداری کلانشهر کرج، ضمن تقدیر از اصغر نصیری و معاونین شهرداری، اظهار داشت: از امروز مسئولیت اداره شهرداری به سرپرستی این مجموعه سپرده می شود.

وی ادامه داد: با استعفای شهردار در جلسه غیرعلنی، اعضای شورا از بین گزینه‌های معرفی شده، برای آماده‌سازی مقدمات حضور شهردار جدید، سرپرستی را به محمدرضا احمدی نژاد سپردند.

نبیونی با تاکید بر اینکه سرپرست بر مبنای جوانگرایی، پاکدستی و بهره گیری از تخصص آنها، انتخاب شده است، تصریح کرد: بهره گیری این روند در انتخاب معاونین و همکاران جدید شهرداری نیز ضرورت دارد لذا سرپرست شهرداری کرج باید فرصت های مدیریتی را در اختیار جوانان قرار دهد.

رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر استفاده همکاران مجموعه شهرداری، گفت: بخشی از مسئولیت سرپرست شهرداری، ایجاد همکاری با مجموعه خارج از شهرداری است همچنین تعامل با دستگاه‌های نظارتی در سطح کرج، امکان همکاری بیشتر را فراهم می‌کند.

وی افزود: لازم است با ایجاد ارتباط و تعامل با شورای شهر کرج، امکان پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری با موضوع درآمد و تحقق رفع مشکل نقدینگی و مشکلات جاری در سرلوحه امورات شهرداری قرار گیرد.

نبیونی با یادآوری اینکه این دومین معارفه سرپرستی شهرداری کرج در دوره پنجم شورای شهر کرج است، اذعان داشت: علاقه مند سپردن مکرر سکان شهر به سرپرست نیستیم و امیدوارم به زودی به نتیجه خوبی رسیده و کلانشهر را به شهرداری بسپاریم که از این به بعد بیشتر در جلسات افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی و رفاهی شهر، شرکت کنیم.

نبیونی در پایان سخنان خود، حکم سرپرست شهرداری کرج را به محمد رضا احمدی نژاد، ابلاغ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.