آیین تکریم بازنشتگان شهرداری کلانشهر کرج با حضور اعضای شورای‌شهر، سرپرست شهرداری کرج و جمعی از نیروی بازنشسته برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرپرست شهرداری کرج عصر امروز در آیین قدردانی از بازنشستگان گفت: تجدید خاطره و ایجاد انگیزه و نشاط مهمترین تاثیر برگزاری چنین مراسم زیبایی است.

محمدرضا احمدی نژاد اظهار داشت: جای خالی چنین مراسمی در چند سال اخیر به شدت احساس می‌شد و برگزاری آیین قدردانی امروز از بازنشستگان کمترین اقدامی بود که می‌شد برای عزیزان انجام داد.

وی با عنوان اینکه شهرداری کرج حدود هزار و 300 نفر بازنشسته دارد، افزود: همگی این افراد مورد احترام هستند لذا برای رفاه حال  پیشکسوتان و بازنشستگان شهرداری کرج، پیگیر راه‌اندازی دفتر مخصوص خواهیم بود و تلاش می‌کنیم نیازهای بازنشستگان تا آنجایی که در توان مجموعه مدیریت شهری باشد، برآورده شود.

نایب رییس شورای‌شهر کرج نیز در این مراسم اظهار داشت: از مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کرج برای فراهم کردن چنین مراسمی قدردانی می‌کنم. 

منصور وحیدی خطاب به مدیران و پرسنل بازنشسته حاضر، گفت: در چنین مراسمی شما موی سپید کرده‌ها که در زمان خود اقدامات موثری انجام داده اید باید صحبت کنید و ما شنونده باشیم. 

وی با عنوان اینکه مدیران و پرسنل شهرداری پیش از این اداره شهر را با حداقل‌ها بر عهده داشتند، تصریح کرد: امروز شاهدیم این شهر با وجود حداکثر نیرو و توان و به‌کار بردن وسایل و تجهیزات لازم به سختی اداره می‌شود.

وحیدی ادامه داد: امیدوارم مدیریت شهری با نگاه ویژه، ساز و کار اداری مناسبی برای بازنشستگان ایجاد کند و امیدوارم شهرداری و شورا به این موضوع توجه داشته باشد. همچون دیگر کلانشهر ها، دورنمای شورای شهر پنجم، مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع مالی است.

ضرورت نگاه ویژه به لایحه بیمه تکمیلی

‍ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در این مراسم، اظهار داشت: امیدوارم دانش آموز خوبی برای شما عزیزان بوده باشم و شما که دارای تجربیات فراوانی هستید برای برداشتن قدم های موثر، حامی دوستان من در شورای اسلامی شهر کرج باشید.

عباس زارع با عنوان اینکه نقدها، گوش گرفتن‌ها، گوشزد کردن‌ها و تشویق‌های نیروی با تجربه بازنشسته شهرداری، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در آینده شهر داشته باشد، خاطرنشان کرد: بسیار خشنودم کنار استادان و معلمان خوبی که نکته‌های بسیار زیادی به من آموخته‌اند حضور دارم. انتقادات و پیشنهادات شما نقش به‌سزایی در توسعه و آبادانی شهر دارد.

وی با عنوان اینکه لازم است دفتری برای تکریم بازنشستگان در شهرداری کرج ایجاد شود، خبر داد: لازم است شورای شهر به لایحه بیمه تکمیلی بازنشستگان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

فاصله شاغلین و بازنشتگان کم شود

محسن مرادی از مدیران سابق شهرداری کرج در این مراسم عنوان کرد: به نمایندگی از اعضای شورای شهر و شهردار کرج برای توجه به مو سپید کرده‌ها و برگزاری چنین مراسمی تشکر می‌کنم.

وی افزود: شایسته است فاصله ایجاد شده بین بازنشستگان و شاغلین در شهرداری کرج کمتر شود و برای رسیدگی مطلوب‌تر به امورات بازنشستگان اتاق فکری در شهرداری کرج فراهم شود. 

مرادی در پایان گفت: همه ما مدیون مردم این شهر هستیم و باید وظایفی که در قبال آنان داریم را به نحو شایسته انجام دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.