سوم شعبان با نوری از انوار الهی بدرخشید و آخرین فرستاده خداوند یعنی پیامبر صلح و رحمت، نام مبارک حسین را برای فرزند نورانی زهرا (س ) و علی مرتضی (ع ) برگزید.
طلوع رخسار نورانی حسین (ع) خاطره ای زیبا و جاودانه در خاندان عصمت و طهارت(ع) است، فرزندی که رشادتش تاریخ ساز، عظمتش پایدار و مهر ومحبتش جاودان، والا انسانی که سفیر عشق در دل بشریت شد.
آمد به جهان حسین فرزند رسول خدا (ص ) تا درخت تناور اسلام را با خونش آبیاری کند و حلاوت میوه های بهشتی این درخت را برکام ها بنشاند.
حسین آمد تا الگوی انسانیت باشد، عشق واقعی را برای بشریت تعریف کند، راه حق و باطل را نشان دهد و راهنمای مسیر کمال و سعادت شود، فرزند زیبا رویی که همان لحظه های آغازین حیات مبارک، مظلومیتش پیامبرخدا را گریاند.
سوم شعبان چراغ خانه خاندان رسالت به نور فرزندی روشن شد که آمد تا ذبیح الله شود و در عین شجاعت و اقتدار ، شهادت در راه خدا و دست رد برسینه ظالم را معنا کند.
سوم شعبان روز پاسدار نامگذاری شده ، ایثارگرانی که در هشت سال دفاع مقدس رشادت ها خلق کردند و امروز برای ایران اسلامی افتخار آفرین هستند.
پاسداران ، رزمندگان سبز پوش جبهه اسلام که نامشان لرزه بر اندام استکبار انداخته و قدرتمند ترین، قدرت جهانی
در برابر اراده این فرزندان قهرمان ایران و اسلامی ترس و هراس دارد.
چهارم شعبان زاد روز ماه منیر قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس (ع ) دلاور مرد کربلاست، جوانمردی که مردانگی اش موجب شرمندگی فرات شد.
ابوالفضل العباس (ع)، برادر زیبا رو و وفادار حسین (ع)، در طاعت از ولی خدا بی مثال، قهرمانی از جنس علی مرتضی (ع) ، جوانمردی در شرم و حیا نمونه و دلاوری بی همتا بود.
همچنین چهارم شعبان با نام جانبازان عجین شد، قهرمانانی که با جانبازی برای ایران اسلامی حماسه ها خلق کردند و 8 سال دفاع مقدس مملو از رشادت هایی است که عزیزان برای میهن اسلامی خلق کردند.
این روزها استان البرز در زاد روز میلاد با سعادت حضرت حسین بن علی (ع ) ، حضرت ابوالفضل العباس (ع ) ، حضرت امام سجاد(ع ) غرق در نور و شادی است .
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.