به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امورجوانان البرز افزود: عملکرد دولت در حوزه جوانان کم نبوده و امروز فعالیت های خوبی را دراین حوزه شاهد هستیم.
وی ادامه داد: اقدامات موثر دولت در ارائه تسهیلات ، مسکن و ازدواج جوانان باید گزارش داده شود.
نجفی در بخش دیگری از سخنانش گفـت: با ترویج فرهنگ مطالعه باید فاصله بین افراد و کتاب را کاهش داد ضمن آنکه جوانان متخصص برای آینده کشور تربیت شود.
استاندارالبرز با اشاره به ضرورت حضور جوانان در تصمیم گیری های خرد و کلان کشور خاطرنشان کرد: انتخاب فرمانداران جوان در استان البرز به همین منظور بوده و باید از جوانان در حوزه های تخصصی بهره بیشتری برد.
نجفی گفت: اشتغال و جوانان بحث اصلی کشور است و باید این موضوع با جدیت دنبال شود.
وی خاطرنشان کرد: با حفظ ارزش ها باید جشنواره امید و نشاط به منظور شادابی هرچه بیشتر جامعه مورد پیگیری قرار گیرد.
وی با اعلام موافقت خود با فعالیت اتوبوس مشاوره در البرز اظهر داشت: این اقدام می تواند پیام رسان خوبی باشد و به رفع برخی از مشکلات در حوزه جوانان بپردازد.
وی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را مهم خواند و گفت: این کرسی ها نباید در انحصار قرار گیرد.
استاندار البرز اظهار داشت: دانشگاه ها باید در برگزاری نشست ها فعال ترعمل کنند و خانه جوانان باید در تمام شهرستان ها راه اندازی شود .
استاندارالبرز اضافه کرد: حفاظت از طبیعت یکی از مباحث مهم امروز کشور است که باید از ظرفیت جوانان و سمن ها دراین زمینه بهره بیشتری برد.
نجفی ادامه داد: حتی مدیران نیز باید با پوشیدن لباس پاکبان به کمک پاکسازی محیط زیست آمده و مانع از تخریب طبیعت شوند.
وی یادآورشد: تقارن هفته جوان با روز ملی خلیج فارس ، روز جهانی کارگر و مطبوعات از مناسبت های مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
نجفی گفت: جوانان باهوش و درک بالایی داریم که باید با احتیاط با آنان رفتار شود و تنها در یک هفته نباید به موضوع جوان پرداخت.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.