حامد علامتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج افزود: گفتمان سازی حمایت از کالای ایرانی دراولویت کاری این اتحادیه در سال 97 قرار گرفته و برای هدایت قشرهای جامعه به ویژه دانش آموزان به خرید کالای تلاش خواهد کرد.
وی با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادی کشور، اظهارکرد: امروز حمایت از کالای ایرانی از سوی ولایت فقیه به عنوان یک برنامه ملی در قالب شعار سال 97 انتخاب شده است که ضرورت دارد با گفتمان سازی حمایت از کالای ایرانی در مدارس به این مهم توجه ویژه ای شود.
علامتی خاطر نشان کرد: حمایت از کالای ایرانی را در قالب یک برنامه مدون آموزشی - فرهنگی باید از دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان شروع کنیم که این مهم با گفتمان سازی در مدارس محقق می‌شود.
وی، مطالبه گری از مسئولان برای تولید کالای با کیفیت را از دیگر اقدامات موثر در حمایت از کالای ایرانی دانست و یادآور شد: با خرید کالای ایرانی امکان فرصت های شغلی جدید، تثبیت اشتغال، تقویت تولید داخلی و همچنین بستر جلوگیری از خروج ارز در کشور فراهم می آید.
علامتی در ادامه به کیفی سازی برنامه های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در کشور پرداخت و تصریح کرد: افزایش کمی زیرساخت‌ها، تقویت بنیه دینی و فکری دانش آموزان از جمله اهداف دیگر اتحادیه دانش آموزی در سطح مدارس است.
وی تاکید کرد: برنامه هایی که در مدارس اجرا می شود باید با متناسب با ذائقه دانش‌آموزان باشد .
اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان یکی از تشکل‌های رسمی دانش‌آموزی است که از سال 1358 تشکیل شده و فعالیت دارد.
2819 / 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.