معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج بر ضرورت انجام  اقدامات اساسی و متعدد در حوزه شهرسازی مناطق تاکید کرد و افزود: از مهمترین این اقدامات شهروندسپاری است که به معنای ارائه خدمات شهرسازی در بستر اینترنت به شهروندان است.

به گزارش ایلنا، احدالله احمدی پرگو اظهار داشت: در قالب این طرح شهروندان از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی شهرداری و با ورود به آن از وضعیت پرونده‌های شهرسازی و نیز ضوابط و مقررات مطلع شده و می‌توانند پرونده های خود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: همچنین هدف این معاونت در مناطق برای سال جاری دریافت استعلام دفاتر اسناد رسمی و بانک ها از شهرداری به صورت الکترونیکی است.

این مسئول گفت: معاونین شهرسازی مناطق موظف هستند با حضور موثر در محل کار، ضمن کنترل بر عملکرد پرسنل شاغل در آن حوزه، از طریق شفاف سازی، ایجاد میز خدمت و بستر مناسب در خدمت رسانی، خدمات مطلوب تری رابه شهروندان ارائه کنند.

احمدی پرگو، این شاخص ها را ملاک ارزیابی معاونین شهرسازی در مناطق اعلام کرد و ادامه داد: معاونین مناطق موظف هستند کلیه مسائل و مشکلات موجود در حوزه مربوطه خود را آسیب شناسی کرده و با برنامه ریزی در صدد رفع آنها برآیند.

وی اذعان داشت: همچنین مناطق باید برنامه‌کاری خود در سال جاری را تا پایان هفته به مرکز ارائه کرده و در راستای تکمیل اتوماسیون و نیز شرح وظایف و تجهیز دفاتر تسهیل گری اقدامات لازم را به عمل آورند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری‌کرج، با تاکید بر نقش احیای بافت‌های‌فرسوده، معاونین شهرسازی را مکلف کرد با حضور مستمر در دفاتر تسهیل گری بافت فرسوده، مشکلات و موانع را از نزدیک بررسی کرده و راهکارهای لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.