به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل از تلاش این مجموعه جهت بهره برداری از مرکز سوانح و سوختگی (تروما) اردبیل، بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل و بیمارستان پارساباد در سال ۹۷ خبر داد و اظهار کرد: همچنین در تلاش هستیم تا پروژه بیمارستان یک هزار تختخوابه اردبیل را از طریق فاینانس خارجی یا مشارکت سرمایه گذاران داخلی عملیاتی کنیم.

اخوان اکبری پیشرفت فیزیکی مرکز تروما اردبیل را حدود ۹۰ درصد بیان کرد و گفت: برای تکمیل کارهای باقیمانده ساختمانی این مرکز به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان بودجه نیازمندیم.

وی ظرفیت فعلی بیمارستان های کل استان اردبیل را یک هزار و ۷۵۰ تخت اعلام کرد و افزود: با سیاست های اتخاذ شد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش بینی می کنیم تا سال ۱۴۰۰ این ظرفیت به ۲ هزار و ۷۰۰ تخت برسد.

اخوان اکبری همچنین موارد فوتی حوادث رانندگی ایام تعطیلات نوروزی در استان اردبیل را ۷ نفر و تعداد مصدومین حوادث ترافیکی جاده ای انتقال یافته به مراکز درمانی استان را ۸۸۳ نفر اعلام کرد و گفت: در همین مدت یک هزار و ۷۸۱ نفر از مصدومین حوادث شهری به مراکز درمانی استان انتقال یافته و مورد درمان و رسیدگی قرار گرفته‌اند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 898588
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.