به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل؛ رحیم آقامحمدی با اشاره به وضعیت فنی احداث پل قدس در خیابان منتهی به ایستگاه سرعین، اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری چشمگیر پروژه پل قدس در حل ترافیک شهر و اقدام شایسته شهرداری اردبیل در احداث این پروژه عظیم ضروری است ادامه عملیات نیز تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه موافق احداث پروژه پل قدس هستیم، افزود: به عنوان یکی از اعضای شورای ترافیک استان موافق اجرای این پروژه بودیم و مطمئنا تأثیرگذاری این پروژه بعد از احداث چشمگیر خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل توضیح داد: نمی‌توان این انتظار را به وجود آورد که با احداث پروژه پل قدس، تأثیر صد درصدی در حل معضل ترافیک مرکز شهر ایجاد شود، اما مطمئنا با تأثیر نسبی که ایجاد خواهد شد در کنار اجرای دیگر طرح‌هایی که مدنظر قرار داریم برای حل معضل ترافیک مرکز استان برنامه‌های ویژه‌ای اتخاذ خواهد شد.



آقامحمدی ضمن قدردانی از شهرداری اردبیل و با اشاره به اینکه پلیس راهور هیچ گونه مشکلی با اجرای این پروژه ندارد، گفت: با توجه ویژه مسؤولان برای انجام اقدامات سریع و به موقع و با بهره‌برداری از پروژه بزرگ پل قدس شیرینی آن را به شکل ملموسی لمس خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با ۳۸ درصد کاهش در تصادفات منجر به فوت در استان اردبیل همراه شدیم، توضیح داد: در تعطیلات نوروزی امسال نیز با کاهش صد درصدی تصادفات فوتی جزء رتبه‌های برتر کشور قرار گرفتیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 898568
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.