به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در دیدار سفیر لهستان در کرج، گفت: تقویت روابط بخش خصوصی البرز با ایالت های مختلف لهستان باهدف افزایش تبادلات تجاری ضروری است.
وی ادامه داد: رصد فعالیت های صورت گرفته در کشور و توجه ویژه به البرز از سوی لهستان به عنوان یک استان پویا و جوان، جای خرسندی دارد.
نجفی گفت: البرز دارای شرایط و ویژگی های بسیار خاصی است و از سوی دیگر استقرار صنایع، موسسات و سازمان های ملی در این استان زمینه ساز اقدامات بزرگی بوده که اکنون با شناخت کافی به جد درصدد بهره برداری از این ظرفیت ها هستیم.
وی افزود: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، بدلیل استقلال طلبی و برافراشتن پرچم مبارزه با ظلم در دنیا با تلاطم های بسیاری مواجه بوده است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف با موانع و سنگ اندازی هایی مواجه بودیم ولی به خواست خدا سربلند و پیروز از تنگناها خارج شدیم.
یاروسلاو مارچین دومانسکی سفیر لهستان در ایران نیز در دیدار با بیان اینکه استاندار البرز در مقایسه با سایر استانداران از پویایی و جدیت ویژه ای برای پیشبرد امور برخوردار است، گفت: این انگیزه مضاعف، لهستان را در گسترش روابط با البرز بیش از پیش ترغیب می کند.
وی ادامه داد: علاقمند به حضور هیاتی به سرپرستی استاندار البرز در لهستان هستیم و برای این امر همکاری های لازم از سوی سفارت صورت خواهد گرفت.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.