دبیرکل جمعیت هلال احمر با عنوان اینکه شهر کرج در مجاورت تهران، مظلوم واقع شده است، گفت: با افتخار اعلام می کنم مردم در زمان حوادث از ما جلوترند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود محمدی‌نسب امروز با حضور در مراسم تقدیر از جوانان و داوطلبان فعال جمعیت هلال‌احمر استان البرز، گفت: استان البرز و شهر کرج از زیبایی‌ خاص برخوردار است و با وجود امکانات قابل توجه، نیازمند توجه فراوان است. 

وی با اشاره به اینکه شهرهای مجاور پایتخت، مظلوم واقع می شوند، افزود: همجواری کرج در کنار تهران باعث شده که این کلانشهر و استان البرز به درستی حمایت نشود چرا که امکانات این استان در تهران به کار گرفته‌ شده است لذا قول داده‌ام و امیدوار هستیم دولت نیز با حمایت خاص خود، توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.

محمدی‌نسب با یادآوری اقدامات جوانان و امدادگران هلال‌احمر استان البرز در زلزله سرپل ذهاب، اظهار داشت: با بررسی خدمات انجام شده و دیدن آمار فعالیت ها، اینگونه تصور می شد که از تجهیزات و امکانات بیشتری در این استان برخوردار هستیم و این نشان دهنده همیاری مردمی و حضور فعال است.

وی با اشاره به فعالیت داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: این نیروهای داوطلب که رابطه استخدامی ندارند، جزو بهترین نیروهای کشور هستند که بدون انتظار مالی وقت و توان خود را برای ارائه خدمات به مردم کشور گذاشته‌اند.

محمدی نسب با عنوان اینکه امدادگران، فداکارانه در صحنه حاضر هستند، ادامه داد: اعلام می کنم نیروهای داوطلب هلال‌احمر که با فراگیری آموزش‌های مختلف، فعالیت می کنند، باعث افتخار هستند.

وی ادامه داد: پشتیبانی و حمایت مردم در کشور و در شرایط و بحران های مختلف با حجم بسیار کمکهای نقدی و غیر نقدی مردمی روبرو بوده ایم و با افتخار اعلام می کنم از درخواست مردم عقب تر هستیم.

محمدی‌نسب به زلزله غرب کشور در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در نیمه دوم سال 96 با تعدد حوادث بسیاری مواجه بودین. گستره جغرافیایی وقوع زلزله، باعث افزایش میزان فعالیت نیروهای هلال‌احمر در نقاط مختلف کشور، شد.

وی گفت: متکی و دلگرم به حضور جوانان و نیروهای داوطلب هستیم و اگر حضور داوطلبان جوان هلال‌احمر نبود، قادر نبودیم کارها را آن‌طور که باید پیش ببریم.

محمدی‌نسب تأکید کرد: نیروهای کوهنورد هلال‌احمر استان البرز در عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط هواپیما به خوبی، فعالیت کردند.

وی در رابطه با  تردد 30 میلیون خودرو در جاده چالوس، یادآور شد: ایام تعطیلات نوروزی روزهای پرکار برای نیروهای هلال‌احمر بود و حضور موثر جوانان امدادگر و توصیه های موکد به مسافران نوروزی در کاهش تصادفات، کمک مهمی بود که انجام شد.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر متذکر شد: تلاش کردیم با ایجاد اصلاحات مثبت در جمعیت هلال احمر کشور در ایجاد صلح و دوستی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، نقش موثری داشته‌ باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.