مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، از تلاش بیمه در راستای پرداخت هزینه‌های درمان بیمه شدگان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید جوانشیر در ملاقات با حمید درفشی ضمن تاکید بر کاهش میانگین پرونده‌های بیمارستانی اعلام کرد: یکی از اهداف بیمه در سال جدید، کنترل و کاهش هزینه‌های درمان و هزینه‌های سرگردان است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به وضعیت بودجه درمان، تمام تلاش و انرژی خود را به کار خواهیم بست تا کیفت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان را ادامه دهیم ضمن اینکه خود را موظف می دانیم در چارچوب اعتبارات استانی حرکت نماییم لذا خواستار همسویی و همفکری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، بیمارستان ها و سایر موسسات درمانی هستیم.

جوانشیر در ادامه یادآور شد: هم اکنون بیش از 68 درصد هزینه های درمان استان در بخش بستری، متمرکز شده است، بنابراین کاهش میانگین پرونده بیمارستانی، یکی از راه‌کارهایی است که می تواند در کنترل و مدیریت هزینه های بخش درمان تاثیر بسزایی ایفا کند.

وی ادامه داد: با کنترل هزینه‌های غیر ضروری از قبیل کاهش خدمات پاراکلینیکی مکرر و تجویز داروهای اضافی که مصرف هم نمی شود، شاهد تحقق اهداف حوزه سلامت خواهیم بود و معتقدیم این امر با همکاری و همدلی مسئولان حوزه درمان محقق خواهد شد.

رئیس شورای همسویی سازمانهای بیمه‌گر استان البرز اضافه کرد: ما به ادامه تعاملات سازنده خود با دانشگاه علوم پزشکی البرز و موسسات درمانی در سطح استان اعتقاد داریم و یقینا این مهم می تواند موجب پایداری و بهبود خدمات در آینده شود. 

در ادامه این نشست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان البرز به لحاظ اجرای طرح تحول سلامت و افزایش تخت های بیمارستانی و ارتقای سطح خدمات سلامت، پیگیر ارائه خدمات به نحو مطلوب به مردم هستیم و هدف ما حفظ سلامت عموم جامعه و کسب رضایت‌مندی بالای مردم است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.