به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز سه شنبه دردیدار با سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و مسئولان کنگره‌ی شهدای استان البرز، افزود: راه‌اندازی نمایشگاه کنگره شهدای استان البرز فعالیت مثبتی است چراکه این نمایشگاه اثرگذاری آنی و بیشتری بر اقشار مختلف دارد و درعین‌حال می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه‌ محصولات با اثرگذاری مستمر مانند کتاب باشد.
وی ادامه داد: اکثر مخاطبان امروز، فرصت و حوصله مطالعه‌ متون بلند را ندارند، بلکه خواستار اطلاعات دیداری و شنیداری خلاصه و سریع هستند؛ بنابراین یک پوستر یا عکس بیش از چندین مقاله در همان موضوع اثرگذاری داشته و نتیجه‌بخش است.
امام جمعه کرج گفت: مساله چهل‌سالگی انقلاب و طرح‌های جدی دشمن برای امسال از قبیل نمایش و القای عدم کارآمدی نظام و اختلاف بین دستگاه‌ها و مسئولان، مساله مهم دیگری است که باید مدنظر سیاست‌گذاری‌های کنگره در طی سال آتی باشد.
وی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای البرز باید بتواند هویت فرهنگی این استان را احیا کند و در این مسیر بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، تاریخی نواحی چون طالقان، برغان و اشتهارد مفید و مؤثر است.
وی افزود: کنگره‌ شهدای البرز باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله چاپ پوستر و دفتر و تی‌شرت و تبلیغات محیطی بتواند اسوه‌های استان را به جامعه معرفی کند.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.