به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین دشتی در بازدید از طرح‌های اشتغال و خودکفایی شهرستان خلخال اظهار داشت: به منظور دستیابی به خودکفایی مددجویان 330 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در اردبیل ارائه شده است که از مددجویان انتظار داریم در این زمینه اقدامات مناسبی را مبنای کار قرار دهند.

وی با بیان این که دو هزار و 300 طرح اشتغال و خودکفایی در سال گذشته توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرا شده است افزود: اشتغال‌زایی مناسب برای مددجویان کمیته امداد از برنامه‌هایی است که در تلاش هستیم تحقق یابد تا بتوانیم فرصت‌های شغلی مناسبی را برای آنان فراهم کنیم و آن‌ها را از چرخه حمایتی خارج کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل 220 میلیارد ریال است که در اختیار مددجویان قرار گرفته و یک هزار و 484 نفر از مددجویان اردبیلی با دریافت تسهیلات اشتغال از بانک‌های عامل وارد بازار کار شده‌اند که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

دشتی بیان کرد: 757 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت وارد چرخه تولید شده‌اند و هشت میلیارد و 756 میلیون تومان وام اشتغال‌زایی از محل اعتبارات کمیته امداد اردبیل به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از طرح‌های اشتغال‌زای نوین از اهم اقداماتی است که برای ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات می‌تواند کارساز باشد و در این زمینه نیازمند همت مجریان طرح‌های اشتغال هستیم که این موضوع می‌تواند در توسعه اقتصادی استان و به دنبال آن در کاهش بیکاری نقش اساسی داشته باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 897803
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.