نائب رئیس شورای‌شهر کرج تاکید کرد که مخالف سرسخت استیضاح شهردار است و بر این اعتقاد اصرار دارد.

منصور وحیدی در گفت‌وگو با ایلنا درباره عملکرد شهردار کلانشهر کرج گفت: معتقدم سال گذشته شهردار دارای نقاط قوت بوده و البته ضعف‌هایی هم در کار داشته و وظیفه ما اعضای لیست امید این است که نقاط قوت را تقویت و ضعف‌ها را برطرف کنیم. 

نائب‌رئیس شورای‌شهر کرج گفت: اینکه بودجه نقدی 96 نسبت به سال قبل، بیشتر و بودجه تهاتری کمتر بود، شکی نیست لذا سیاست ما بر تهاتری که فساد مالی ایجاد کند، نیست و در واقع باید تلاش کنیم بودجه نقدی، افزایش پیدا کند.

نائب رئیس شورای شهر کرج  تاکید کرد: مخالف سرسخت استیضاح شهردار کرج هستم و بر این اعتقاد خود نیز اکیدا اصرار دارم.

وحیدی ادامه داد: تذکر و طرح سوال و استیضاح شهردار حق مسلم اعضای شوراست اما باید در نظر گرفت که اعضای شورا، منتخب لیست امید هستند و باید براساس اعتدال حرکت کنیم و نباید فراموش کنیم شعار ما همدلی با دولت تدبیر و امید و همسویی با اعتدال است.

وی ادامه داد: ای کاش دوستانی که براساس تفکر و خردگرایی عقلانی قدم برمی‌دارند، نیم نگاهی داشته باشند به اینکه در شرایط بد فشار دشمنان و قدرت‌های جهانی وضعیت اقتصاد داخلی خوبی نداریم.

وی با اشاره به تحریم‌های بانکی و فشار اقتصادی کشور گفت: معتقدم حداقل نگاه مردم را به شورا و شهرداری و دولت و نظام بدبین نکنیم و درصدد افزایش امید مردم باشیم.

نائب‌رئیس شورای‌شهر کرج درباره انتصابات معاونان شهردار متذکر شد: معمولا انتصابات شهرداری، مدت‌دار و در حدود سه ماهه است و شهردار با کسی قرارداد چند ساله منعقد نکرده و می‌تواند آنها را جابجا کند.

وی با یادآوری اینکه شهردار کرج دنبال حل مشکلات شهروندان در مسیر دوستی و همدلی است، تصریح کرد: رویکرد شهرداری به سمت جوانگرایی رفته و چند جوان به کار گرفته شدند چراکه این اصرار با وجود سیاست دولت تدبیر و امید، دنبال می شود.

وحیدی با یادآوری مراجعات مردمی به شورای پنجم شهر کرج در سال گذشته، گفت: شورای پنجم با تاکید بر حل مشکلات شهروندی، تلاش می کند. اغلب درخواست مردم، راجع به موضوعات مربوطه با شهرداری از قبیل کمیسیون ماده 100 یا پرداخت جریمه‌هاست.

وی به دغدغه مالی مردم اشاره کرد و گفت: بخش دیگر مراجعات، گرفتاری مالی افرادی است که توانایی مالی خوبی ندارند و برابر حداقل مبلغ به اعضا شورا مراجعه کردند و با توجه به بودجه متمم پایان سال، شورا توانست با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته، مبلغی مورد نظر را عادلانه بین این شهروندان نیازمند، توزیع و یا به موسسات خیریه، کمک کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.