به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری فردیس در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان، افزود: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور، سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامیده‌اند که به مسائل اقتصادی کشور برمی‌گردد.
وی ادامه داد : در چند سال اخیر مهم‌ترین مشکل کشور در حوزه اقتصاد بوده که دشمنان این موضوع را
نقطه ضعف ایران تلقی کرده و هر روز بردامنه تحریم ها می افزایند.
ایمانی افزود: دشمن از راه اقتصاد می خواهد ایران اسلامی را به شکست بکشاند و آن ازسرآغازی برای تزلزل سیاسی و اجتماعی می داند.
وی اظهار داشت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری یکی از اساسی ترین کارها برای مقاوم سازی اقتصادی است که این موضوع باید در اولویت قرار گیرد.
ایمانی با بیان اینکه کالای ایرانی باید با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود، افزود: چرخه اقتصاد و صنعت با حمایت از تولید داخلی به حرکت درمی آید.
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف دراین شهرستان تاکید کرد: فردیس را می توان به عنوان برند پوشاک ، کیف و کفش مطرح کرد.
وی درخصوص بحران آب در کشور و شهرستان فردیس گفت: صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی ، صنعتی و شرب باید یک حرکت اولویت دار برای همگان باشد.
امام جمعه فردیس با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای اظهار داشت: جنگ آینده جهان در خصوص انرژی است باید این مقوله مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی گفت: باید در بخش انرژی های خورشیدی سرمایه گذاری ها شود تا در آینده برای چرخه صنعت و کشاورزی کشور موثر باشد .
شهرستان 600 هزارنفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.