ناصر مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در سال گذشته در حد صفر بوده است، اظهار داشت: این در حالی است که اگر در حوزه فرهنگ به دنبال پیشرفت هستیم همه باید دست به دست هم داده و پای کار بیایند.
وی اضافه کرد: البرز از لحاظ نیروی انسانی، از جمله استان هایی است که دارای استعدادهای زیادی است، اما این استعداد و ظرفیت ها به دلیل کمبود امکانات از استان خارج و به دیگر استان های کشور می روند، این امر می طلبد که اقدامات جدی در حوزه زیر ساختی که یا معطل مانده اند یا کمتر از آنها استفاده می شود، صورت گیرد تا بتوان هر چه بیشتر این ظرفیت ها را با هدف رشد و توسعه البرز حفظ کرد.
مقدم با اشاره به اینکه اجرای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمترین حاشیه از رویکردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز است، خاطر نشان کرد: استفاده از توانمندی بخش غیر دولتی برای ارتقا بخش فرهنگ و هنر استان، از دیگر رویکردهای این اداره کل در برنامه های آینده آن است.
وی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، خاطر نشان کرد: انتظار ما از رسانه ها این است که در ترویج مصرف کالای ایرانی و فرهنگ سازی در این زمینه بیشتر تلاش کنند و به همین منظور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز آماده همکاری با کلیه دستگاه ها برای توسعه گفتمان سازی مصرف کالاهای ایرانی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی - هنری اقوام ایرانی در سال جاری در استان، گفت: سرمایه گذارانی که بخواهند در حوزه های فرهنگی و هنری، با هدف حمایت از کالای ایرانی فعالیت کنند می توانند از ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بهره گیرند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.