رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به شروع فعالیت کارخانه آسفالت در سال جدید گفت: بیش از 400 تن آسفالت در نیمه اول فروردین ماه سال جاری تولید شد. 

به گزارش ایلنا، احمدرضا خلوصی در ارتباط با ازسرگیری فعالیت کارخانه آسفالت، اظهار داشت: در ایام نوروز کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج طی 4 روز متوالی از ششم تا نهم فروردین ماه اقدام به تولید آسفالت کرده است.

این مسئول هدف از این مهم را لکه گیری در سطح مناطق 10 گانه کرج و تسهیل در تردد شهروندان اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در سنوات گذشته یکی از دغدغه ها و مشکلات همشهریان، پخش آسفالت بی کیفیت در سطح شهربوده که شهرداری کرج را بر آن داشت تا با ساخت و راه اندازی کارخانه آسفالت و تولید آسفالت با کیفیت و مرغوب باعث کاهش هزینه و ترمیم در زمان کوتاه و ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان شود.

این مسئول در تشریح عملکرد کارخانه آسفالت عنوان کرد: این کارخانه با عملکرد مثبت در دو حوزه میزان تولید و کیفیت بالای محصولات، یاریگر مناطق در بحث ساماندهی معابر می باشد و با توجه به استاندارد بالای محصولات و تولیدات این کارخانه، قطعا شاهد ماندگاری بیشتر و طول عمر بالاتر آسفالت معابر سطح شهر هستیم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با بیان اینکه آسفالت تولیدی توسط کارخانه آسفالت با بکارگیری صد در صد پتانسیل در سال گذشته حدود 154هزار تن بوده است، اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با تولید و پخش آسفالت با سرعت و کیفیت بالاتر روح خدمت رسانی به مردم را در عمق خیابان ها گسترش داده و شاهد تحقق انتظارات شهروندان از سازمان باشیم.

خلوصی در پایان خاطرنشان کرد: امید است، با مساعد بودن شرایط جوی روند عملیات تولید و پخش آسفالت کارخانه آسفالت ادامه پیدا کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز با ارسال نامه ای، از شهردار کرج و معاونت عمرانی این دستگاه برای فعالسازی تمام وقت کارخانه آسفالت و رفع نیاز شهرداری برای خرید از شرکت های پیمانکاری بخش خصوصی قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.