به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز یکشنبه در دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب ارکان نطام اسلامی اظهارداشت: امروز بای یک هجمه بین‌المللی مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه تخریب و تضعیف قوه قضاییه، خیانت به انقلاب و یک جرم مسلم است ،خاطر نشان کرد: قوه قضاییه یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی است و هر کس به هر نحوی در پی تضعیف این قوه با بیان مطالب نادرست و کذب باشد، به‌ نظام و انقلاب خیانت کرده و مجرم است، هر شخصی هم اعتراضی دارد باید این اعتراضات را در چارچوب‌های معیّن شده بیان کند.
وی ادامه داد: در این فضا همه دستگاه‌ها، بخصوص دستگاه قضایی که مورد شدیدترین هجمه‌ها است باید بیشتر از همیشه به ارائه گزارش های شفاف خدمات و فعالیت‌های خود بپردازند تا جو کاذبی که دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها به دنبال آن هستند، شکسته شود.
امام جمعه کرج افزود: قدامات مثبت قوه قضاییه در زمینه کاهش میزان جرائم ، بشارتی است که هرچند در سطح جامعه نیز محسوس نباشد، اما ارزشمند و درخور تقدیرمی باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز، با بیان اینکه امنیت و عدالت از مبانی بنیادین انقلاب اسلامی است، گفت: هرچند که ضعف ساختارها و مسائلی ازاین ‌دست، سبب ضعف‌هایی در خدمت‌رسانی کامل به مردم می شود اما القاء این مطلب که دستگاه قضایی به‌عنوان مسئول برپایی عدالت در جامعه، به وظیفه خود عمل نمی‌کند و هجمه‌های شدید و گستره به این مجموعه، ظلم مضاعفی به این دستگاه و نظام اسلامی است.
حسینی همدانی افزود: رسیدگی به پرونده و ارائه‌ خدمات به شکل سریع، بلندگویی پرقوت در تقویت اعتماد عمومی به این دستگاه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تحقق شعار سال اشاره و بیان داشت: وظیفه همه در قبال این نامگذاری، از بین بردن موانع حمایت از کالای ایرانی، یعنی مقابله با قاچاق کالا، رسیدگی سریع، جدی و دقیق بر پرونده‌ های قاچاق و کنترل و بازرسی‌های تعزیراتی بازار است که باید با جدیت دنبال شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.