رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، اتحاد، تفاهم و تعامل میان هیات‌مدیره اتحادیه‌های صنفی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های مجموعه اصناف مهم و ضروری قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا، حمید کریمی امروز در گردهمایی و دیدار نوروزی با پیشکسوتان و روسای اتحادیه اصناف البرز اظهار امیدواری کرد: سال جدید، تمام برنامه‌های مجموعه بزرگ اصناف در سایه اتحاد و همدلی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی از حضور دستاندرکاران و مسوولان اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در سال‌های گذشته و دیگر پیشکسوتان و بزرگان اصناف در این مراسم قدردانی کرد و افزود: فرهنگ احترام به بزرگتر در بازارهای ایران از دیرباز به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار داشته است. بر همین اساس در هیات رئیسه اتاق اصناف تصمیم گرفتیم با دعوت از پیشکسوتان صنفی در مراسم امروز، قدردان تلاشهایشان باشیم و به نوبه خود ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

کریمی به اقدامات و فعالیت‌های اتاق اصناف مرکز استان البرز در سال گذشته اشاره کرد و افزود: هیات رئیسه اتاق اصناف، مبنای تمامی برنامه‌های خود را خرد جمعی قرار داده و بر همین اساس تلاش داشته تا بهترین نتیجه گیری از تصمیمات اتخاذ شده حاصل شود.

​​رئیس اتاق اصناف در این دیدار با یادآوری عملکرد سال گذشته اتاق اصناف به مواردی همچون تعمیرات اساسی ساختمان اتاق اصناف، ساخت سالن چند منظوره، برگزاری جلسات منظم با ادارت و دوائر دولتی در کرج، برگزاری منظم دوره های آموزشی اصناف، پیگیری معضل دستفروشی در کرج، اجرای طرح ساماندهی دستفروشان با همکاری شهرداری کرج ،نیروی انتظامی و شورای اسلامی شهر، مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای طرح ساخت مجموعه بزرگ نمایشگاهی در کرج، برگزاری ده ها همایش و گرد همایی بزرگ صنفی  با رویکرد های مختلف آموزشی و فرهنگی، راه اندازی مجمع خیرین اصناف و انجام حرکت های بزرگی در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه و دستگیری از خانواده های بی بضاعت و چندین برنامه دیگر اشاره کرد.

وی افزود: فعالیت‌های صورت گرفته  با هدف حفظ و سربلندی  اصناف و دفاع از جایگاه اجتماعی بازاریان، انجام شده است. البته ناگفته نماند که توان و پتانسیل واقعی اصناف، بسیار زیاد است که امیدواریم در سال جدید و با حمایت‌های همه‌جانبه همکاران، عزیز در اتحادیه‌های صنفی در پیشبرد اهداف مشترک این مجموعه بزرگ موفق‌تر عمل کنیم.

کریمی از همکاری و حمایت هیات‌رئیسه اتاق اصناف در اجرای منظم برنامه‌های اتاق قدردانی کرد و افزود: پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مجموعه اصناف بدون همکاری، تعامل و اعتماد متقابل  میان هیات‌رئیسه اتاق امکان‌پذیر نبود که جا دارد در همین فرصت مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های دلسوزانه همکاران ارجمندم جناب آقایان حصاری، مرادلو، روستا آزاد و صدیق اعلام کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.