رئیس شورای پنجم شهر کرج با تاکید بر اهمیت جوانگرایی در مدیریت‌شهری، نوید داد که کلانشهر کرج در آستانه تحول بزرگ و رخدادهای مطلوب قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی امروز در نخستین دیدار اعضای شورای‌شهر با مدیران شهرداری کرج در سال 97، گفت: در مجموعه مدیریت‌شهری، تلاش کنیم شعار منتخب رهبر انقلاب در همه ابعاد و اشکال، محقق شود و در این راستا بر تولید و استفاده از کالای ایرانی، همت کنیم.

وی با یادآوری گذشت 7 ماه از مدیریت شهردار کرج، تصریح کرد: با وجود کاستی‌ها و کمبودها، دوران موفقی را در مدت سپری شده از عمر شورا پشت سر گذاشته‌ایم. مهمترین موفقیت مجموعه، بررسی دقیق و تخصصی متمم بودجه سال 96 و بودجه سال 97 بود که با تلاش بی‌دریغ ریاست و اعضای کمیسیون تلفیق شورای شهر محقق شد.

نبیونی ادامه داد: بشارت لیست امید و اعضای دوره پنجم شورای‌شهر کرج، پرداختن به اصل جوانگرایی بود. بخش زیادی از این شعار تاکنون به وقوع پیوسته و همراهی و همکاری جوانان در پیشبرد هدف فوق بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با عنوان اینکه شهر کرج در آستانه تحولی بزرگ و رخدادهایی مطلوب برای سال‌های آتی قرار دارد، یادآور شد: همراهی بی‌دریغ اصحاب رسانه با مدیریت‌شهری کرج بسیار شایسته و قابل تقدیر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.