به گزارش ایرنا، اسماعیل آجرلو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: کمبود زیر ساخت های فرهنگی و هنری سبب شده تا نتوانیم فعالیت های فرهنگی و هنری در البرز به خوبی انجام دهیم.
وی اضافه کرد: سرانه صندلی های سینما درالبرز با شاخص کشوری فاصله زیادی دارد، گالری استاندارد در استان نداریم و این نشان می دهد که در سال های گذشته به علت کمبود بودجه ، اقدام جدی در زیر ساخت های این استان صورت نگیرد.
آجرلوگفت: بودجه حوزه هنری البرز، نسبت به تعداد هنرمندان و ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد، اندک است.
وی با اشاره به ساخت پردیس سینمایی در کرج اظهار داشت: با هدف تامین بخشی از زیر ساخت های فرهنگی و هنری استان ، احداث پردیس سینمایی در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور قرار است
درقبال واگذاری سینما هجرت به شهرداری کرج ، زمین برای ساخت پردیس سینمایی تحویل بگیریم.
آجرلو گفت: جانمایی پردیس سینمایی و نقشه های ساخت آن صورت گرفته و امکاناتی از قبیل گالری، سینما و نگارخانه در آن دیده شده است.
وی مردمی شدن تئاتر را از برنامه های حوزه هنری البرز عنوان و خاطرنشان کرد: 7 گروه نمایشی به همین منظور در رده سنی نوجوانان و جوانان تشکیل و 50 نمایش نیز برای این گروهها به رشته تحریر درآمده است.
آجرلو گفت: یکی دیگر از برنامه های حوزه هنری با توجه به 40 سالگی انقلاب اسلامی، تولید برنامه هایی با محتوای 40 سالگی انقلاب اسلامی است که با این هدف حوزه هنری البرز از تمامی هنرمندان و فیلم سازان البرزی برای تولید فیلم هایی با این موضوع حمایت می کند.
رئیس حوزه هنری البرز به برنامه های حوزه هنری البرز در هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 تا 26فروردین ماه اشاره و خاطر نشان کرد: نشست های ادبی، تئاتر بچه های مسجد، شب شعر آئینی، کنسرت موسیقی و رونمایی آلبوم، عصر شعر، کارگاه تولیدی اینفوگرافیک و اکران فیلم سینمایی از جمله برنامه های حوزه هنری در این هفته است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.