حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: امسال یکی از بهترین نام گذاری ها در طول سال ها بود چرا که دشمنان موضوع اقتصاد را نقطه ضعف کشور ایران می دانند.
وی با بیان اینکه دشمنان هجمه فرهنگی را در دستور کار دارند، گفت: دشمنان توانستند با این اقدام فرهنگ جامعه و ذائقه مردم را تا حدودی تغییر بدهند ولی به اهداف خود که همان جنگ نرم علیه ملت ایران است، نرسیده اند.
وی افزود: دشمن می داند از نظر فرهنگی و نظامی نمی تواند آسیبی به کشور ایران وارد کند و اینطور برنامه ریزی کرده که هجمه ها را علیه اقتصاد کشور ساماندهی کند و ما باید در مقابل باید کار جدی تر در این عرصه را در برنامه های خود قرار دهیم.
ایمانی اظهار داشت: در این بخش هم دولت باید حمایت جدی از تولید داخلی داشته باشد و تسهیلات ارائه دهد و نیز تولیدکننده بر کیفیت کالا بیفزاید.
وی با اشاره به اینکه خرید کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی است، عنوان کرد: باید به خرید کالای داخلی افتخار کنیم و افتخار به این است که در کشور شغل ایجاد می شود.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: افتخار ما این نیست که برند کشورهای اروپایی و آسیای شرقی را خریداری و کارگران آنها را مشغول بکار کنیم و کارگران ایرانی بیکار باشند. افتخار ما باید این باشد که فرهنگ حمایت از کالای داخلی را در بین مردم نهادینه کنیم.
وی ادامه داد: همه قوا باید پا به عرصه بگذارند و نیز تولیدکننده، کارگر و مهندسان نیز به میدان بیایند و کیفیت کالا را افزایش دهند و مردم به دنبال این باشند که کالای ایرانی بخرند، از طرفی با قاچاق کالا مقابله جدی صورت گیرد.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.