جهانگیر شاهمرادی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه رونق اقتصادی در گرو افزایش تولید و تقاضا است افزود: دولت و مجموعه نظام به این جمع بندی رسیده اند که برای رسیدن به استقلال و خودکفایی باید در امر تولید و اشتغال برنامه ریزی کنند ولی در این میان نقش مردم به عنوان مصرف کنندگان کالاهای تولید شده، بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: ضرورت دارد آمار اشتغال بالا برود چراکه مردم با اشتغال و درآمد پایدار توان خرید داشته و این امر منجر به تحرک چرخ های اقتصاد کشور می شود از سوی دیگر نیز باید تولیدکنندگان با ارتقا کیفیت محصولات توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشند.
شاهمرادی با بیان اینکه در استان البرز هم مانند برخی از استان ها متاسفانه به دلیل مسائل مهاجرت بیکاری روند افزایشی داشته گفت: رسالت ما تقویت زیرساخت های تولید در شهرک های صنعتی است ولی اهتمام تولیدکنندگان برای معرفی و فروش محصولات خود نیز ضرورت دارد.
وی با اشاره به اینکه مردم با حمایت از کالای ایرانی می توانند به اشتغال پایدار و رونق اقتصاد کشور کمک کنند، اضافه کرد: با تمام توان درصدد ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم برای تولیدکنندگان و حمایت از کالای داخلی هستیم.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.