مراد مالمیر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسافران نوروزی در 6 خانه معلم و 160 کلاس درس از نوع ویژه در پایگاه های اسکان نوروزی فرهنگیان در این استان ساماندهی شدند.
وی رویکرد مراکز اقامتی فرهنگیان در البرز را تکریم هرچه بیشتر فرهنگیان و خانواده هایشان در سفر نوروز باستانی ذکر کرد و اظهار داشت: مسافران نوروزی در قالب هزار و 299 خانوار در 21 مدرسه و 6 خانه معلم اسکان داده شدند.
وی بیان داشت: نیروهای فعال و مجرب به منظور ارائه خدمات کیفی به فرهنگیان در این برنامه تکریمی - خدماتی بکار گرفته شدند.
وی تصریح کرد: در حوزه شهری کرج دو پایگاه اسکان واقع در خانه معلم قلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و خانه معلم ایرانمهر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج پیش بینی شد تا مسافرین نوروزی از این پایگاه ها به محل های اسکان معرفی شوند.
وی اضافه کرد: 160 کلاس از نوع ویژه و الف نیز برای اسکان فرهنگیان در البرز سازماندهی شد.
مالمیر با بیان اینکه رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از چهارم اسفند در البرز آغاز و تا بیستم اسفند 96 ادامه داشت، خاطر نشان کرد: پذیرش حضوری میهمانان نوروزی نیز از 28 اسفند ماه در مراکز اسکان فرهنگیان این استان انجام شد و در خانه های معلم استان نیز هنوز ادامه دارد.
وی گفت: برای کنترل و ارزیابی بیشتر بر نحوه خدمات دهی به مسافران نوروزی نیز 12 تیم نظارتی در البرز فعال شد.
وی تاکید کرد: مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان البرز در قالب بنر های بزرگ و پوستر جهت اطلاع و هدایت مسافران در ورودهای این استان به ویژه در کرج نصب شده است.
لازم به ذکر است ستاد اسکان فرهنگیان البرز در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشوری در اسکان مسافران نوروزی در بین استان ها شد.
استان البرز بیش از 24 هزار معلم دارد.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.