سرهنگ رضا گودرزی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: این محدودیت تا ساعت 3 بامداد ادامه دارد و تردد از ساعت 15 همان روز تا 3 بامداد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع، تریلی، کامیون و کامیونت در 13 فروردین در کلیه محورهای برون شهری ممنوع است.
گودرزی با اشاره به برنامه ریزی پلیس راه البرز برای روان سازی ترافیک در 13 فروردین اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده تردد وسیله نقلیه از ساعت اولیه امروز دوشنبه 13فروردین ماه در محدوده دوراهی برغان تا رستوران عسل وبالعکس انجام شود و تردد دربقیه مسیر به سمت روستای برغان ممنوع بوده و این محدودیت تردد تا ساعت 23 همان روز ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد که همچنین به منظور سهولت تردد و جلوگیری از افزایش ترافیک ازساعت 15 روز دوشنبه 13 فروردین ماه تا ساعت 23 همان روز تردد وسیله نقلیه ازآتشگاه و برغان به سمت کرج یک طرفه است.
رئیس پلیس راه البرز گفت: به همین منظور تردد وسیله نقلیه از میدان ایران زمین به سمت کردان درشهرستان ساوجبلاغ نیز یک طرفه می شود.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یک هزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.