به گزارش ایرنا، سردار اسکندر مومنی روز شنبه در حاشیه بازدید از آزاد راه کرج-قزوین در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز علت عمده تصادفات بوده اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی، سرعت و سبقت 40 درصد از عامل تصادفات را به خود اختصاص داده بود این در حالی است که این میزان در 24 ساعت گذشته به 64 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته، 37 نفر در جاده های کشور بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند.
مومنی گفت: انتظار ما از رانندگان این است که بر بازگشت از سفرهای خود مدیریت داشته و از شتاب عجله پرهیز کنند.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی آمادگی کامل را برای بازگشت مسافران دارد بیان داشت: علت حادثه ها، رانندگان متخلف و حادثه ساز هستند که البته تعدادشان اندک است.
مومنی با بیان اینکه مسافران نوروزی، سفرهای خود را به روزهای آخر موکول نکنند گفت: طرح ویژه ای از سوی پلیس برای روز طبیعت در نظر گرفته شده و پلیس در آماده باش کامل در مراکزی چون پارک ها قرار دارد.
جانشین ناجا اظهار داشت: پلیس با رانندگان متخلف برخورد قانونی و در حوزه سرعت خودرو های متخلف را توقیف می کند.
مومنی با اشاره به افزایش بار ترافیکی در تمامی جاده های کشور با موج بازگشت مسافران نوروزی خاطر نشان کرد: البرز پرتردد ترین استان کشور و پس از آن استان های خراسان، گیلان مازندران هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق در سال جاری اظهار داشت: با راه اندازی این قرارگاه ، تمامی تلاش مان است که در کاهش ورود کالاهای قاچاق به کشور اقدام کنیم.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.