سروان علی بابازاده روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، افزود: حجم بار ترافیکی در آزاد راه تهران- کرج از محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس نیمه سنگین و در حال حرکت است.
وی اضافه کرد: همچنین حجم ترافیک از آزاد راه کرج – قزوین از محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری، نیمه سنگین گزارش شده است.
بابازاده گفت: در مسیر کرج - چالوس نیز با توجه به افزایش بار برگشت، از ساعت 16 از میدان امیر کبیر به سمت شمال جاده مسدود و این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.
وی ادامه داد: با توجه به بارش باران در محور کرج –چالوس ،طالقان و محور کرج- قزوین
، سطح جاده ها لغزنده بوده و انتظار ما از مسافران و رانندگان این است که با هدف جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. مدیر کل هواشناسی البرز نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: روز جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش خفیف و پراکنده باران در استان هستیم.
منصور رحمانیان افزود: انتظار ما از کشاورزان و باغداران این است که حتما اصولی مانند، عدم انجام سمپاشی با توجه به پیش بینی وزش باد شدید و بارش در روز جمعه، مراقبت از سازه ها در برابر وزش باد شدید، مراقبت از کندوها در زمان عملیات سمپاشی در باغات،
پای سن غلات در مزارع و تبدیل بقایای گیاهای باغات به مواد آلی جهت استفاده مجدد در باغ را رعایت کنند.
وی ادامه داد: همچنین استفاده از کودهای شیمیایی در باغ قبل از پا بیل نمودن درختان
، استفاده از کود سرکت در مزارع غلات و کلزاو استفاده از کود سولفات آمونیوم همراه با کود اوره در مزارع کلزا جهت گل انگیزی بیشتر و افزایش روغن از دیگر مواردی است که نیاز است با توجه به شرایط اقلیمی کشاورزان و باغداران البرزی رعایت کنند.
استان البرز دارای یکهزار و 450 کیلومتر آزاد راه،بزرگ راه، راه اصلی و فرعی است که 18درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راههای این استان است.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.