محمد رضا احمدی نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت شهری نگاه ویژه ای به بهبود وضعیت ترافیک دارد، در تمام بخش ها این بودجه به صورت انقباضی بود اما در بخش حمل و نقل و ترافیک با مصوبه کمیسیون تلفیق شورای شهر 50 درصد افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد:سمت و سوی مجموعه مدیریت شهری تغییردر بخش مد های حمل و نقل استفاده از ترم بدون آلایندگی بوده و قرار است خط اول آن از میدان کرج تا فلکه اول رجایی شهر اجرا شود.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج در دستور کارقرار دارد، افزود: در سال آینده 200دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود و همین تعداد اتوبوس فرسوده نیز از رده خارج می شود.
وی گفت: هوشمند سازی چراغ های راهنمایی و رانندگی ازجمله مواردی است که با توجه به حجم ترافیک به صورت زمانبندی انجام می شود.
این مسئول تعداد دوربین های ثبت تخلفات رانندگی را در کرج 48 دستگاه عنوان کرد و افزود: در سال آینده تعداد این دوربین ها 50 درصد افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه زیر ساخت های مناسبی برای دوربین های تصویری و نظارت ترافیک وجود دارد، اظهار داشت: 68 دستگاه دوربین نظارت تصویری در کرج فعال است که تلاش می شود سال آینده به 100 دستگاه افزایش یابند.
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بخش حمل و نقل همواره زیان ده است ، گفت: می بایست دولت سهم خود را در این بخش به شهرداری ها پرداخت نماید، در غیر این صورت بهایی که از مسافران بابت کرایه دریافت می شود پایین تر از قیمت واقعی است که از آنان گرفته می شود.
وی بحث آلودگی هوا در کلانشهرها را از جمله مواردی دانست که سبب می شود محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر به وجود بیاید.
این مسئول اشاره ای به اجرای طرح کریدور دوچرخه کرد و گفت: این کریدور با 25 کیلومتر مسافت سال آینده 8 کیلومترآن انجام دهیم و طی سه سال کل مسافت با ساخت محورو ایستگاه های مرتبط با آن احداث می شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.