دکتر مهرداد بابایی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه در خط شمالی آزاد راه کرج- قزوین و در محدوده کوهسار ساوجبلاغ رخ داد.
وی با اشاره به اینکه یکی از کارکنان اورژانس البرز در روز غیر کاری خود و حین عبور از آزاد راه کرج- قزوین متوجه این حادثه شد، افزود: این تکنسین اورژانس بلافاصله خود را به محل حادثه می رساند وسپس به اورژانس البرز محل حادثه را اطلاع داد.
این مسئول خاطر نشان کرد: یک فروندبالگرد و4 دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: یکی از مصدومان حادثه زن 25 ساله ای بود با کاهش هوشیاری و ضعیف شدن علایم حیاتی درخواست اعزام وی توسط بالگرد اورژانس به مرکز اعلام شد ضمن آنکه 3 مصدوم دیگر نیز نیازمند انتقال به مرکز درمانی بودند.
وی ادامه داد: این مصدوم توسط تکنسین های اعزامی حین انجام عملیات احیای قلبی تنفسی، بلافاصله به نزدیکترین پد بالگرد واقع در خط جنوبی آزاد راه کرج- قزوین، محدوده تکتا، منتقل شده و سپس با ادامه عملیات احیا و ارائه مراقبت های ویژه، در کمترین زمان ممکن توسط بالگرد اورژانس البرز به بیمارستان فوق تخصصی البرز منتقل شد که 2 ساعت پس از انتقال به این مرکز درمانی به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد .
بابایی گفت:سه مصدوم دیگر یک زن 20 ساله و 2 مرد 20 و 26 ساله بودند، ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط 3 دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند.
ماهانه بر اثر تصادف در راه های استان البرز حدود 80 نفر مصدوم و تعدادی جان خود را از دست می دهند.
راهای استان البرز از مسیر های پرتردد و پر حادثه کشور محسوب می شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.