به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛‌ فرهاد سبحانی در جلسه بررسی مشکلات مقاوم‌سازی در شهرستان خلخال اظهار داشت: در سطح استان 400 روستای اردبیل از تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده نکرده‌اند در حالی که شرایط لازم برای ارائه تسهیلات در مناطق روستایی فراهم است.

وی افزود: در تلاش هستیم افرادی که در مناطق محروم سکونت دارند و زیرپوشش مجموعه‌های کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی قرار دارند تسهیلاتی برای تامین مسکن آنان در نظر بگیریم و شرایط مناسبی را در این راستا فراهم کنیم و وام بلاعوض نیز در وهله بعدی در اختیار آنان قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از مقاوم‌سازی 948 واحد در سطح روستاهای استان اردبیل با 190 میلیارد ریال اعتبار در 11 ماهه امسال خبر داد و افزود: مجتمع 72 واحدی مسکن مهر گلسار شهرستان نیر نیز با صرف اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال احداث شده است.

سبحانی از احداث 600 واحد مسکونی شهری در سطح استان خبر داد و گفت: پروژه‌های دیگری نیز در سطح استان توسط این بنیاد در حال اجرا بوده که در مناسبت‌های مختلف پس از آماده‌سازی و تکمیل به بهره‌برداری می‌رسند و امید می‌رود با مساعد شدن وضعیت آب و هوا در شهرستان خلخال کار ساخت‌و‌ساز بنای نو در محل روستا آغاز شود.

وی تصریح کرد: در روستاها و مناطق محروم که حوزه فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محسوب می‌شود تهیه زمین راحت‌تر و ارائه نقشه و پروانه با همکاری خوب دهیاری‌ها و بخشداران ازیک سو و خدمات مهندسی، نظارت بر ساخت وساز و کمک بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی دیگر و هم افزایی بسیج سازندگی، احداث مسکن برای نیازمندان سرعت می‌گیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 883000
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.