حامد فرضی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با مشارکت آموزش و پرورش البرز از دی ماه فراخوان مسابقه نقاشی هفته منابع طبیعی در بین دانش آموزان البرزی با عنوان هفته پیوند با طبیعت با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی انجام شد.
وی اظهار کرد: دانش آموزان البرزی با استقبال گسترده از این مسابقه مهیج و سرشار از شور و نشاط به خلق آثار هنری در قالب نقاشی های زیبا و ماندگار پرداختند.
وی یادآور شد: در این مسابقه دانش آموزان ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری خواستار محیط زیست سالم و عاری از هر نوع آلودگی را برای زندگی سالم خواستار شدند.
وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان با بهره گیری از ذوق، خلاقیت و استعدادهای خود با طرح و رنگ، قلم مو، مداد شمعی و مداد رنگی 4 هزار اثر هنری خلق کردند که پس از ارزیابی داوران 100 اثر برتر استانی شناخته شد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز ادامه داد: دانش آموزان احساسات و عواطف خود را در خصوص منابع طبیعی و نقش آن در حفظ و تضمین سلامت انسان، هوای پاک و محیط زیست سالم و عاری از هر گونه از آلودگی را در آثارشان به تصویر کشیدند.
فرضی با تاکید بر ترویج و تعمیق فرهنگ حفاظت و صیانت از منابع طبیعی دراستان ، تصریح کرد: دانش آموزان در این جشنواره از همنوعان خود خواستند با نگاهی به آینده و حفظ مواهب و نعمت های خدادادی زندگی امروز و فردای خود را سالم و سرشار از آرامش و نشاط رقم بزنند.
وی اضافه کرد: دانش آموزان البرزی در بیش از 2 هزار مدرسه به یاد شهدا نهال کاشتند.
وی گفت: دانش آموزان البرزی در هفته منابع طبیعی با در دست داشتن نهال و تشکیل زنجیره انسانی در مدارس بر توسعه فضای سبز، حفظ و صیانت از منابع طبیعی و مقابله جدی و قاطعانه با تخریب مراتع و جنگل ها تاکید کردند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.