معاون توسعه مدیریت، حقوق و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با صدور حکمی، حمید راحتی را به عنوان معاون مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست، منصوب کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، مدیرکل اداره حفاظت محیط‌زیست استان البرز، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان کرج، گفت: دیدگاه مدیریت ارشد استان و کل کشور، تغییرات زیادی داشته است لذا لازم است در بحث اشتغال حمایت کنیم و در کنار اشتغالزایی در حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از وظایف مهم خود، کوشا باشیم.

فردین حکیمی افزود: در استان البرز و شهر کرج مشکلات متعدد محیط زیستی در حوزه طبیعی و انسانی وجود دارد و لازم است مدیران و کارشناسان در این حوزه با همکاری، درصدد رفع آن باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات حمیدرضا لشگری که پیش از این ریاست اداره محیط زیست شهرستان کرج را بر عهده داشت، برای حمید راحتی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم با توجه به سابقه موفق و عملکرد خوب ایشان در استان های سمنان و گیلان و آشنایی با محیط زیست استان البرز، این اداره به درستی اداره و هدایت شود.

 وی در پایان این مراسم، حکم انتصاب ریاست جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج را ابلاغ کرد.

در حکم کریم شافعی، معاون توسعه مدیریت، حقوق و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، خطاب به حمید راحتی، آمده است:

"بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست استان البرز و به موجب این ابلاغ به سمت معاون اداره کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج، تعیین و منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال در انجام وظایف، موفق و موید باشید."

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.