به گزارش ایرنا، سعید زرندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف مجموعه این است که شرایطی فراهم شود تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی با خیال راحت و فراغ بال در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد: باید قبول کنیم با مشارکت بخش خصوصی است که پویایی اقتصادی شکل می گیرد و در واقع با پول دولت نمی توان کاری کرد.
زرندی گفت : با هدف حضور بیشتر سرمایه گذاران، فراخوان های مشارکت متعددی داده شده و برای راحتی سرمایه گذاران، فرایندهای سرمایه گذاری را ساده سازی و به همین منظور، فرایند سرمایه گذاری به خوبی پیش می رود.
وی ادامه داد: همچنین رویه های اشتباهی را که داشتیم اصلاح کردیم که با این اصلاحات موفق شدیم در یک سال گذشته، حدود70 سرمایه گذار در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام جذب نماییم.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، برنامه محور بودن را از مهمترین ویژگی های تیم مدیریتی پیام عنوان و خاطرنشان کرد: سرمایه گذار به دنبال جای امن و راحت برای سرمایه گذاری است، به همین منظور تلاش کرده ایم تا شرایطی فراهم سازیم تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی با خیال راحت و فراغ بال در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کرده و اقدام به فعالیت نمایند.
اکنون علاوه بر فرودگاه باربری ، حدود 50 شرکت تولیدی و خدمات کالا در مجموعه خدمات هوایی و منطقه اقتصادی پیام البرز فعالیت دارند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.