به گزارش خبر آنلاین و به نقل ازپایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عباس حق محمدلو در دیدار با معتمدین شهرک نهال، گفت: منطقه 9 شهرداری کرج به دنبال آن است تا با رایزنی با مسئولان استانی و شهری، شهرک نهال و بذر را به حریم قانونی شهر ملحق کند.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج تصریح کرد: پس از الحاق این شهرک به حریم شهر، مشکلات اهالی را در رابطه با افزایش فضای سبز، اصلاح دوربرگردان این محدوده، ایجاد پل عابر پیاده، تجهیز پارک ها به وسایل تندرستی و پیگیری ساخت و سازها و ... بر اساس اولویت بندی مرتفع شود.

حق محمدلو واقع شدن شهرک نهال و بذر در حریم جاده محمدشهر و مشکلات قانونی آن را مانعی برای خدمات دهی مطلوب به اهالی عنوان کرد و اظهار داشت: سعی شهرداری منطقه 9 کرج بر آن است تا با درنظر گرفتن تمام جوانب، با خدمت رسانی مطلوب، رضایت شهروندان را جلب کند.

این مسئول جمع آوری زباله و نظافت خیابان های این شهرک را از دیگر اقداماتی دانست که شهرداری منطقه 9 با جدیت آن ها را پیگیری خواهد کرد.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج خاطرنشان کرد: امید است با هماهنگی شهردار کلانشهر کرج با مسئولان استانی، جلسه ای با حضور مسئولان اداره راه و شهرسازی جهت تصمیم گیری برای رفع مشکلات شهرک مذکور از طریق مراحل قانونی تشکیل شود

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 879251
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.