مدیرعامل شرکت خدمات‌هوایی پیام گفت: در چشم‌انداز شرکت برنامه‌ریزی شده در مدت 15 سال برای 3600 هکتار فضای شرکت، حدود 400 هکتار فضای سبز داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از کرج، سعید زرندی عصر امروز در حاشیه مراسم  غرس نهال در این منطقه اظهار داشت : توجه به محیط زیست و زیست‌بومی که در آن زندگی می‌کنیم از جمله موارد پر اهمیتی است که باید به آن توجه داشته باشیم، در واقع محیط زیست مان امانتی است که باید به آیندگان و نسل بعد از خود تحویل دهیم.

سعید زرندی خاطرنشان کرد: همان‌طور که قرار است صنایع سبز در این منطقه فعالیت کنند در برنامه‌ها و اهداف شرکت پیش‌بینی شده در حوزه محیط زیست و فضای سبز نیز به شرایط مطلوب و ویژه‌ای دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: در چشم انداز شرکت برنامه‌ریزی شده در مدت 15 سال برای 3600 هکتار فضای شرکت، حدود  400 هکتار فضای سبز داشته باشیم.

 زرندی یادآور شد: در حالیکه درخت جدید کاشته می‌شود باید دارایی‌های فضای سبز خودمان را حفظ کنیم، در حال حاضر در مجموعه پیام نزدیک به 15 هکتار باغ پسته وجود دارد که به‌زودی با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی باید سر و سامان یابد .

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام اذعان کرد: باید سعی کنیم محیط زیست شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از یک  موضوع تجملاتی و لوکس به یک موضوع عملی و عملیاتی تبدیل شود و با برنامه‌ریزی که انجام شده امیدوارم وضعیت محیط زیستی شرکت به شرایط مطلوب و استاندارد برسد.

 زرندی در پایان مراسم از زحمات پرسنل نیروی فضای سبز شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.