ایرج فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مددجویانی که در بخش اشتغال و فنی و حرفه ای آموزش دیده اند، بازگشت مجدد به زندان نداشته اند و این از افتخارات مجموعه زندان ها است که با دیدگاه اصلاحی و تربیتی قدم در این راه گذاشته و تا کنون موفق عمل کرده است.
وی در ادامه افزود: پرداختن به امر حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جهت هدایت آنها در مسیر درست زندگی است که در بهبود روند بازگشت پذیری آنان به جامعه موثربوده و همچنین به عنوان پشتوانه ای در ایجاد کسب و کار تلقی می شود.
فتاحی با تاکید بر ماموریت های سازمان زندان ها در زمینه ارائه خدمات آموزشی در رشته های فنی و حرفه ای، گفت: حضور بی قید و شرط مددجویان در کلاس های آموزشی از جمله فعالیت هایی است که همه مسئولان ندامتگاه، تمام توان خود را در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی این مهم بکار گرفته اند.
وی اظهار داشت: با پایان گرفتن 8 دوره از کلاس های فنی و حرفه ای آزمون پایان دوره این کلاس ها با حضور کارشناسان اداره فنی و حرفه آموزی در ندامتگاه مرکزی کرج برگزار شد.
مدیر ندامتگاه کرج گفت: تعداد 106 مددجو در رشته های پرورش قارچ خوراکی، رایانه شخصی، نصاب وسایل حفاظتی، جوشکاری، جوشکاری E9، تعمیر تلویزیون های پیشرفته و تلفن رومیزی در این کلاس ها ثبت نام کرده اند که در نهایت 99 نفر از مددجویان در این آزمون شرکت کردند.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.